Hej! Du vet kanske att dina naglar behöver daglig vård, men hur?
Jo, istället för att har torra naglar kan det enkelt förebyggas av ett fåtal steg. Här kommer dom:
 
1. Använd alltid bas-lack innan du målar på med nagellacket! Finns att köpa nästan överallt t.ex. Depend, Isadora, Kicks, OPI.
2. Varje kväll på med nagel-olja. Jag köpte mitt på en nagelsalon men det finns nog på Depend, tror jag... I alla fall nagel-oljan stärker dina naglar och gör att dom växer snabbare.
 
3. Använd nagelbands-olja för att förebygga uttorkade nagelband. Finns i hälsokosts butiker.
 
4. Borsta, borsta, borsta ha en speciell nagelborste att borsta med så ofta du kan... Finns att köpa på H&M, Lindex, Kicks mm.
 
 
Jag kommer att lägga upp en bild på alla mina vård-saker.
 
Naglar, Tips, Vård,

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv