Hej Nagelfreaks! Nu kommer jag att tipsa om mina absoluta favoritlack. Dom har nog varit mina favoriter ända sedans jag startade med naglar! 
Depends lack!!
Jag fixade lite bilder på några jätte snygga lack som passar jätte bra nu när våren
är på väg.
Färgerna på bilden är: Längst bak till vänster ljusrosaskimmer  nr.086, andra ifrån vänster grönturkos nr.054, trea från vänster orange nr.124, längst till höger blå nr.295 och det längst fram lila med skimmer i nr.227.                                                                                  
Min favorit av alla dessa är det lila, det är så otroligt vårigt och vackert på!
 
Varför Depend är mina favoritlack är för att jag gillar verkligen det fantastiska färg urvalet, formulan är jätte härlig att jobba med och så vet jag att alla Depends nagelprodukter är fria från Toluene, Formaldehyde och  Dibutyl phthalate så dom är inte dåliga för naglarna, men jag rekomenderar ändå att använda bas och topp lack som Depend också har bra! 
Länk till Depends hemsida: http://depend.se/
 
Kram NailArtSchool
 

2 kommentarer

Cissi

20 Feb 2013 21:13

Tack för toppenbra tips! Jag ska genast kolla in de här härliga färgerna i butik. Fin bloggsida du har gjort. 😊💗

Svar: Tack så mycket för den positiva kommentaren! ❤💅💅💅😊
NailArtSchool

Elsa

20 Feb 2013 22:08

Fin blogg, kolla gärna in min :)

Svar: Det ska jag självklart göra! Tack :)
NailArtSchool

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv