Hej Nagelfreaks!
Nu tänkte jag göra en review på en nagellacks remover som jag har testat ett tag nu, det är Depend DIP-IN remover. Jag har den i supersnabb men den finns också i miljövänlig.
 
Jag tänkte börja med att säga att jag älskar den här! Att en nagellacks remover skulle göra hela jobbet enklare hade jag inte trott, men det är sant. Det tråkigaste momentet i att göra naglarna är enligt mig att ta bort nallelacket. Jag tycker det tar sån tid och naglarna känns aldrig riktigt rena! Den här är som den säger SUPERSNABB, doppa bara ner ett finger i taget i hålet och färgen går bort med ett svish!
Den är fantastisk och finns att köpa på t.ex. Kicks, Lindex, H&M för ca 59kr.
Läs ännu mer om den på Depends hemsida: http://depend.se/
Ja, det var den reviewen jag tänkte göra idag hoppas ni gillade den!
Jag vill bara att ni ska veta att jag tycker era kommentarer är så otroligt uppiggande och snälla!
Tänkte att göra ett helt inlägg om att bita på naglarna snart så om du vill veta mer om det fortsätt att hålla utkik på min blogg.
Kramar
NailArtSchool 
Dagens, Nagellacksremover, Tips, Vård,

1 kommentarer

Alexics

28 Mar 2013 13:38

Åh den äger!

Svar: Eller hur!! :)
NailArtSchool

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv