Hej! Fick en idé ifrån en av mina läsare Elin som ville ha en blommig-design och här kommer den!

Börja med att måla med ett baslack på nageln jag använde OPI:s.


Måla sedan 2 lager av ett vitt lack, jag använde Isadors vita lack.

Dutta upp några högar med lack i passande färg, jag använde Orly:s ill rosa lack, Loréal:s svarta lack (det jag visat er tidigare), Isadora:s gula lack, Mavala:s himmels blå lack och Isadora:s mint gröna lack.

Använd en dotting-tool i passande storlek till blommorna. Ett tips är att alla blommorna behöver inte finnas med på hela nageln utan kanske bara på en kant. I mitten av varje blomma duttar du ut en liten prick svart.
                                            KLART!!! =)
Du behöver inte göra blommor på varje nagel utan kan välja att bara göra på en och till exempel som jag göra streck över dom andra....


Tack Elin för tipset och fortsätt tipsa ni andra!

3 kommentarer

Elin H

29 Apr 2012 11:45

Tack för designen! :D

Ska prova den nu.

Tack igen/Elin H

NailArtShool

30 Apr 2012 10:23

Hoppas det var en bra inspiration!!!

Linda

08 May 2012 20:31

Väldigt vackert nu blir de pill med barnen hemma i helgen / Linda

Svar: Vad kul lycka till!! / nailartshool..
NailArtSchool

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv