Hej! Du vet en sådan där regnig dag antingen ser man på en film, sover eller min favorit YOUTUBE!
 
Och om jag tittar på Youtube då gillar jag att titta på nagel-tutorials och här kommer mina tre favoriter!:
 
Miniatyrbild1. Cutepolish: Min favorit, hon lägger upp ett ny nageldesign varje söndag! Och ja hennes nageldesigner är så otroligt fina och söta att man kan titta på dom istället för film!
Miniatyrbild2.TotallyCoolNails: Absolut värda videos att titta på också jätte söta designs!  
                                     
 
Miniatyrbild3.Luxorious Nails: Svår att inte säga något annat än på dom andra jätte bra designer!
Så det var allt för mig! Kramisar!!! ♥
PS: Titta på dom!!!
 
                                                                                                                                                                         

1 kommentarer

Lifeaslina.webblogg.se

22 Feb 2013 20:07

Hej just nu har jag HELGENS BLOGG uppe, du har chansen att synas framför mina ca 100 läsare så var gjärna med!
http://lifeaslina.webblogg.se/2013/february/helgens-blogg.html#comment
Kram!

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv