Hej! Idag kommer en Missoni inspirerad nagel-design, jag tycker det är super snygg och vi kommer använda en väldigt enkel och rolig teknik som man kan göra enkelt med saker man har hemma.
Det här är vad du kommer att behöva, dom färgerna på nagellack (kan använda vilka andra som helst men för att detta skulle likna Missoni valde jag dessa), Base och Top-coat och tandpetare!
 
1.Börja med att lägga bas-lack, jag använde OPI:s Base-coat.
2. Lägg sedan ett vitt lack antingen på en eller alla naglar beroende på om du vill ha designen på en eller alla naglar, jag använde Claudia i white tip.
                                                                                            
3. Låt sedan det vita torka ordentligt, börja sedan med en färg, spelar ingen roll vilken och måla med färgen på tand-tråden och rulla sedan över nageln. Jag har ingen riktigt bra beskrivning om ni inte förstår denna. Då kan ni gå in och titta på denna grymma YT (YouTube) kanalen som drivs av en nagel-tokig! Kanalen heter Cutepolish. HÄR kommer du direkt till tutorialen.
I alla fall fortsätt sedan såhär med alla färger.
4. Såhär ser det ut när du har gjort det med alla färger, som sagt kanske du har valt att göra detta på alla naglar eller bara en som jag. På resten av naglarna målade jag med samma orange som jag använde i designen.
5. Tvätta sedan av allt som kommit utanför och avsluta med ett Top-coat, jag använde OPI:s Top-coat.
 
 
Jag testade även att göra designen i en annan färg kombination för jag tycker att den är så kul, snygg och det ser verkligen ut som om man har lagt ner väldigt mycket möda i den.
Hoppas du gillade designen så kommer det snart en alldeles ny design!
Kramar
NailArtSchool (NAS)
                                                                                            
Claudia, Dagens, Design, Färglatt!, Missoni, Naglar, OPI, Spring,

5 kommentarer

sararutberg

07 Apr 2013 23:50

Riktigt påhittigt och roligt! Det måste jag testa någon gång!

Mathilda

09 Apr 2013 12:42

Det här är absolut en av de finaste nageldesigner jag har sett, grymt snyggt!! :)

Svar: Tack!
NailArtSchool

Cissi

10 Apr 2013 07:50

En annorlunda och stilren design. Kul att du visar den i olika färgkombinationer. Jag ser med spänning fram emot nästa design!

Maja w

10 Apr 2013 14:55

väldigt snyggt!! Aka bli kul att se nästa blogg-in lägg

Ebba

14 Apr 2013 10:52

Åh, så fint det blev! Det måste jag verkligen testa! :)

Svar: Aa gör det!
NailArtSchool

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv