Hej!
Många av er har har varit väldigt spända att få veta den spännande nyheten och nu kommer ni att få reda på vad det är. Det är "trumvirvlar" en JULKALENDER! Ifrån den 1 december alltså idag fram till den 24 december kommer jag att dela med mig av en massa olika designer. Ni ska bara veta hur otroligt peppad jag är att dela med mig av alla dessa designer! Hoppas ni gillar detta och nu kör vi!!!
 
Lucka: 1
 
1. Applicera ett baslack
 
 
2. Måla nageltippen grå, ovanför det grå måla med ett grönt lack.
 
 
3. Gör t.ex. Små röda prickar för lingon på det gröna alltså grankvistarna.
 
 
4. Måla ett vitt streck. Valfritt: Gör en vecke av svart färg.
 
 
5. Sätt dit en gul prick på slutet av ljuset eventuellt över veken.
6. Avsluta med ett topplack.
 
 
För att få det här till en adventsljusstake så målar du det här på fyra naglar och en valfri design på femte.
 
 
Hoppas ni gillar Julkalendern!
Glad 1:a advent!!
Kramar
NailArtSchool (NAS)
 

6 kommentarer

Rut

01 Dec 2013 13:31

Kul ide med en kalender, deon måste jag följa

Anonym

01 Dec 2013 18:46

Gud såååå sjukt kul!!!

Bibbi

01 Dec 2013 18:47

Otroligt häftigt! Jag kommer verkligen att följa Din kalender! Bra jobbat!

Ida

01 Dec 2013 18:47

Du är väldigt duktigt jag har följt din blogg ett tag nu och det här blir skit roligt! Längtar tills imon

C

03 Dec 2013 13:42

Vilken rolig överraskning med en adventskalender med designer! Du är så duktig och gör fantastiska designer som ändå inte är för avancerade att göra. Jag väntar med spänning på nästa lucka!

Sanna

05 Dec 2013 16:13

Blev tipsad av Rut att kolla. Vilken tur. Måste kolla fler av tipsen som kommer. Grattis till fina ideer.

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv