Hej! 
Idag tänkte jag dela med mig av en jul-ljusstake!
 
1. Applicera ett baslack.
2. Måla en triangel i valfrifärg, måla inte i triangeln.
 
3. Gör sedan ett streck under det och små sneda streck i mellan.
 
4. Måla en svart kant runt det du precis gjort.
 
5. Gör vita streck som blir ljusen ( välj själv hur många ljus som passar på din nagel).
 
6. Måla en gul låga med en svart vecke i.
 
7. Avsluta med topplack. Det är väldigt snyggt med enaccent nageloch kanske en röd ljusstake?
 
 
Hoppas DU gillade designen!
God Jul Önskar
NailArtSchool

3 kommentarer

Bibbi

20 Dec 2013 23:04

Oj, man undrar verkligen hur detta kan bli en ljusstake ? Men så fantastiskt , bra jobbat! Undrar om det blir någon mer julgran?🎄🎆

Sanna

20 Dec 2013 23:28

Ljus hör verkligen julen till. Bra att du inte skulle ha med sladden också. (Försökte vara lite lustig.)

Carla J

22 Dec 2013 23:29

Hej. Första gången jag kollar in bloggen efter ett tips från min dotter. Och jag måste hålla med henne - du har många roliga idéer! På annandagen ska jag testa detta tips. Ljusstaken med rött bakgrundslack kommer passa fint till min klänning på släktmiddagen. Såg nåt liknande på Nail Art academy förra året, men din design är snyggare. Keep up the good work! Det här var en blogg som jag får titta till mer framöver.

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv