Hej!
Nu när det är så mörkt (och tråkigt) ute så tycker jag att det är den perfekta tiden att glittra till det på naglarna i detta inlägg använder jag mig av de otroligt fina lacken ifrån VivaLaDiva. Jag kommer att visa lite olika juliga variationer med de.
 
1.
I denna manikyr använde jag mig av en nude, VLD Vintage med det fina röda glittret, VLD Starlight express.
Jag tycker väldigt mycket om denna look för den är så basic men ändå otroligt festlig.
 
2
Här använde jag mig av ett grönt lack med samma röda glitter på, VLD Starlight express. Och jag tycker denna är den mest juliga av de alla för är inte rött och grönt "it" färgerna nu i jul?
 
3.
Och här använder jag mig av ett rött lack och sedan VLD A million, superhärlig kombination.
 
Hoppas ni gillade det!
Kramar
NailArtSchool (NAS)

3 kommentarer

Sanna

13 Dec 2013 13:38

Verkligen läckert. Det blir att komplettera lagret igen.

Bibbi

13 Dec 2013 19:57

Oh, detta kommer jag att kopiera!💅 Det ser ju så läckert ut! Tack för alla fina tips!👍💞

C

13 Dec 2013 21:19

Älskar glitter!
Passar perfekt till nyår också! 👍💝

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv