Hej!
Var för några dagar sen och hittade två super snygga lack ifrån Essie som är i två nya favvo färger.
Jag har använt Essie förut och varit väldigt nöjd med resultatet men jag tror dom här två påminnde mig om att jag verkligen gillar Essies lack!
Såhär ser dom ut, den ena är en av dom finaste vår-blåa färger jag sett och den är åt det baby-blåa hållet. Den andra är en super fin hallon-röd/rosa som jag trodde skulle göra så att jag såg blek ut men nej, så den är fantastisk fin även om man är blek.                        
Här ser ni färgerna på lacken. Dom finns att köpa på t.ex. Kicks, H&M och Lindex.
Titta in på Essie hemsida HÄR.
Hoppas ni gillade inlägget!
Kram
NailArtSchool
 
 

2 kommentarer

Cissi

26 Feb 2013 19:30

Åh... vilka härliga vårfärger! 💗 Tack för en fin och idérik blogg. Jag måste nog prova det rosa! 💅

Svar: Jag skulle gärna se dig i det rosa det är ljuvligt vacker på!! :D
NailArtSchool

Mia

27 Feb 2013 19:01

Jag tänkte ha önskerubrik på min blogg, kika gärna in och kommentera vad du tycker skulle vara intressant att läsa om? :)

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv