Hej! Nu tänkte jag jag göra en tutorial på en enkel fransk manikyr så vi börjar direkt.
 
1. Börja med helt rena naglar och lägg på ett baslack på naglarna, jag använde OPI:s Base Coat.
2. Använd sedan ett ljust rosa/beige lack över hela nageln för att ljusa upp nageln, jag använde Claudia cosmetics French Manicure Kit till hela den franska manikyren förutom baslacket.
3. Måla sedan en vit tipp på nageln, man fick med klistermärken som man kan använda till att måla en rakare linje men jag gjorde förhand istället för jag tycker det är enklare.
4. Avluta med ett topplack för att få designen att hålla längre och vara glansigare.
Nu är du KLAR!
Hoppas att du gillade detta inlägg och kanske fick någon idé!
Kramar
NailArtSchool
 
 
Dagens, Naglar, Tips,

2 kommentarer

Rebecca

24 Feb 2013 21:17

fint :)

Svar: Tack!
NailArtSchool

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

02 Apr 2013 07:17

najs!

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv