Hej! Idag täkte jag visa mina favorit base och topcoat.
Båda dom här lacken har jag köpt om flera gånger för att dom tagit slut och jag har testat flera och för mig fungerar dom här bäst.
 
Det här är ett topcoat ifrån Seche och heter Seche Vite dry fast topcoat. Jag tycker det här är fantastiskt bra för att det ger en enormt hög glans och gör så att lacket håller hur länge som helst.
Den här är OPIs Natural Nail Base Coat och jag bara älskar den! Har använt den hur länge som helst och den gör så att mina naglar håller sig ifrån att bli gula av alla lack jag målar på dom och gör så att nagellacket sitter på naglarna bättre.
Hoppas ni gillade inlägget!
Kramar
NailArtSchool
Opi:s hemsida hittar ni HÄR
Seche:s hemsida hittar ni HÄR
 
Dagens, Naglar, OPI, Seche, Tips, Vård,

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv