Hej! I detta inlägg kommer jag att tisa om lite vårdsaker till naglarna. Jag tycker att det är väldigt viktigt att ta hand om sina naglar ordentlig mellan alla gånger du målar dom och nu tänkte jag tipsa om några av mina vård-favoriter.
Det nagellacket längst till vänster är igentligen inte vård utan ett top coat från Depend och heter Quick & Shine Top Coat det är ett lack man lägger över det nagellacket man valt för att ge mer glans och hållbarhet.
 
Längst ner till höger är ett stärkande nagelserum som passar om  du har torra naglar, då den här gör så att naglarna håller sig återfuktade och växer hälsosamt. Heter Stärkande Nagelserum.
 
Längst upp är Powerflex Nagelstärkare, det förhindrar att naglarna flisar och skadas. Jag gillar verkligen den här för att man känner att den verkligen hjälper och stärker naglarna. Jag läste också på Depends hemsida att den ska passa extra bra för personer som är mycket i vattnet då den förhindrar att vatten tränger in i nageln.
Alla produkter var ifrån Depend.
 
Hoppas ni gillade inlägget!
Kram
NailArtSchool!

2 kommentarer

Lifeaslina.webblogg.se

24 Feb 2013 18:51

Hej nu är vinnarna i helgensblogg uppe, så kika in och se ifall det blev du!
Kram!

Svar: Okej! :D
NailArtSchool

❤ w i l m a & s a b i n a ❤

24 Feb 2013 21:40

Fin blogg! :)

Svar: Tack!
NailArtSchool

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv