Hej!
Idag kommer en design inspirerad av Marc Jacobs nya parfym Daisy Sunshine edition som doftar helt fantastiskt!
Så vi börjar!
 
1. Börja med att lägga ett baslack, jag använde Opi:s Base Coat.
2. Måla sedan en ljusrosa naturlig färg på alla naglar, jag använde China Glaze i färgen Innocence.
3. Gör sedan små blommor på en eller alla naglar med en dotting tool. Använd färgerna grön, rosa, lila och orange. Jag använde Lumene i färgen nr.12 Go crazy , Depend i nr.346 , Opi i färgen Planks a lot och Depend i färgen nr.124 . (Glömde ta en bild på naglarna utan guld pricken)
4. Ta ett guldfärgat lack och en dotting-tool och gör ganska stora prickar i guld i mitten på blommorna, jag använde Maybelline:s lack i färgen 445.
5. Ta ett top-coat över designen efter att du har låtit den torka ordentligt, jag använde Opi:s Top-coat           . Och du är klar!
 
                                                                                                     
  
 
Hoppas du gillade designen!
Kramar
NailArtSchool (NAS) 
 
 
 
Blommor, Dagens, Depend, Design, Naglar, OPI, Spring,

9 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

31 Mar 2013 15:46

fint :)

Svar: Tack! :)
NailArtSchool

Elin

31 Mar 2013 22:34

Jätte fin blogg!
Det skulle vara roligt om du gick in på min blogg och kollade runt lite och sen kommenterar vad du tyckte! Vill ha all feed back för att nå mitt mål!
Hoppas du har en trevlig påsk!

amelia

31 Mar 2013 23:13

vad fint:)

Elsa

01 Apr 2013 20:29

Fin blogg, allt bra? :)

Alice

01 Apr 2013 22:16

Va fint ^^

Emelie

02 Apr 2013 01:00

Det blev jätte fint! kolla gärna in min blogg!

ericaandersson

02 Apr 2013 11:47

riktigt fint!

Maja w

02 Apr 2013 19:56

Sååå fint det blev en riktig vårdesign

Svar: Aa visst är den läcker! ❤
NailArtSchool

Cissi

02 Apr 2013 22:00

Härligt vårig design! Kul att du inspireras av olika saker till dina designer. Väldigt kreativt! Jag blir sugen på att prova alla ina härliga idéer.

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv