Hej!
Som jag berättade i förra inlägget skullet jag testa ännu fler vårfärger och här kommer det! Jag har än så länge köpt tre stycken nya lack ifrån vår-kollektionerna.
Det först är ifrån Isadoras vår-kollektion och är troligen min favorit bland dessa tre. Det är en lavendel som verkligen visar sig vara lavendel på naglarna istället för att nästan bli vit. Jag är totallt FÖRÄLSKAD i färgen, 754 BELLA VITA. Titta gärna in på Isadoras hemsida HÄR.
Sen så är det detta lack ifrån Depends vår-kollektion. Det är en superfin rosa färg som är jätte-snygg på naglarna! Det är i färgen nr. 346.
Detta är det andra lacket ifrån Depends vår-kollektion och är en så otroligt fin typ aprikos-rosa färg som nästan bara får naglarna att se naturliga ut fast men en rosa ton. Det är färg nr.347.
Depends hemsida hittar du HÄR.
 
Så det var allt för mig i detta inlägget, hoppas du gillade det!
Glad PÅSK!
Kramar
NailArtSchool (NAS)
Dagens, Depend, Haul, IsaDora, Naglar, Nytt, Spring, Tips,

4 kommentarer

Molly

27 Mar 2013 21:35

Oh vad jag gillar Isadoralacket men ser framemotnästa nagel design

Isabell Lundqvist

27 Mar 2013 22:11

fin blogg du har! snyggt nagellack :)

Maja.w

28 Mar 2013 09:28

Snyggt!

Svar: Tack! :)
NailArtSchool

Maja w

02 Apr 2013 19:58

😘😘

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv