Nu är NailArtSchool tillbaka!
Det är helt fantastisk hur många läsare som hängt kvar.
Jag tänkte i alla fall sparka igång uppstarten med en helt ny Halloween serie eftersom halloween snart är här.
Vi börjar med pumpor eftersom det är en av dom klassiska sakerna man har på halloween.
Nu kör vi igång!!
1. Applicera ett baslack.
2. Använd ett orange lack och bind ihop två olika bågar, ena får gärna vara lite högre/större än den andra.
 
3. Använd sedan ett grönt lack och gör ett grönt streck och måla själva stjälken i mellan bågarna.
4. Måla ett svart streck som följer konturerna på pumpan/stjälken och måla sedan böjda streck som går åt motsatt håll på varsin båge.
5. Avsluta med ett topcoat och du är klar!
Den här designen går att bygga på till en massa andra roliga designer. Några exempel är dom ni ser på bilden.
Pssst!  Pumpan är också basformen till ett äpple!
 
Hoppas ni gillade designen!
Kramar
NailArtSchool (NAS)

11 kommentarer

Anonym

23 Oct 2013 20:00

Älskar den! Kul att det är igång igen har verkligen saknat det!

Amanda

24 Oct 2013 15:15

Super snygg kul att du börjat igen!

C

24 Oct 2013 17:00

Kul med nya idéer! Jag skulle vilja ha tips på lite klassiska designer. Inte för mycket men ändå det där lilla extra som väcker uppmärksamhet. Håller med de andra kommentarerna om att det är toppen att du är igång igen! 😊

Esmeralda

24 Oct 2013 17:36

Snyggt!

Kajsa

24 Oct 2013 20:09

Snygga naglar :D

Ebba

24 Oct 2013 21:08

Vilken fin blogg!

Josefin Pageryd- hästbloggen

24 Oct 2013 21:09

Hej,
Skulle du vara intresserad att bli intervjuad och länkad av mig på min blogg? Driver en blogg som har över 1000 läsare och ligger på topplistan både hos horseworld och bloggportalen. Du kan isf anmäla dig här: http://pageryd.horseworld.se/2013/10/23/veckans-intervju-natalie/#comments
För att vara med ska du även länka till inlägget/min blogg :)

Hör av dig om du tycker det vore kul. Kram / www.pageryd.se

Ella

26 Oct 2013 23:12

Hej,
Vilken fin blogg du har!
Hoppas du har en superbra kväll, vad duktig du är på naglar förresten!

Carla

29 Oct 2013 23:26

Hej ! Va gärna med i min bloggtävling där du kan bli länkad för mina läsare!! Lycka till:)

mohammedi's art etc

31 Oct 2013 01:37

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par valfria Carriera solglasögon eller glasögon.

mohammedi's art etc

31 Oct 2013 01:37

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par valfria Carriera solglasögon eller glasögon.

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv