Hej!
Idag kommer det första inlägget i en ny serie här på bloggen, en gör det själv serie. Det första projektek kommer att vara hur du gör din egen dottingtool. Jag vet att det kan vara svårt att få tag på när man är nybörjare inom naglar så därför delar jag med mig av detta superenkla tips till att göra din egna dottintool.
 
Det du behöver är en simpel blyertspenna med ett sudd (jag hittade den snyggaste i huset) och en knappnål.
That´s it! Sätt i knappnålen i pennans suddigum. Om du hittar olika storlekar på toppen på nålen kan du göra olika storlekar av dottingtool.
 
Här har ena nageln prickar med en köpt dottingtool och en med min hemmagjorda, ser DU någon skillnad?.
 
Hoppas DU gillade detta tips!
Kramar
NailArtSchool
 
Dottingtool, GörDetSjälv,

1 kommentarer

Farmor

17 Feb 2014 14:27

Hej

det var en smart lösning !!!!

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv