Hej!
I detta inlägg kommer jag att dela med mig ett tips som är hur enkelt som helst och har att göra med parfym.
Jag tror att väldigt många har samma problem som jag har och det är att doften inte håller tillräkligt länge.
Ni vet hur man kan få en presentförpackning ibland med en parfym och en bodylotion/kräm i. Då tänker i alla fall jag nästan inte alls på krämen eftersom den inte brukar återfukta så bra och jag använder den bara inte, tills nu.
Pssst.. Även om du inte har en sådan bodylotion så fortsätt läsa.
Eftersom krämen har samma doft som parfymen kommer det att verka som ett "baslack" efter det sprayar du med parfymen på samma ställe som du applicerat krämen på.
Eftersom krämer fungerar som ett baslack kommer alltså doften att stanna kvar mycket längre på din hud!
   
TIPS!
Har du ingen bodylotion i samma lukt som din parfym finns det ett jätte smart sätt att fixa det.
Du behöver:
En parfymfri bodylotion/kräm
Valfri parfym
 
Spraya eller häll sedan så mycket parfym som passar dig i krämen och skaka så att allt
blandas ihop.
Nu har du gjort din egna!
(som förrästen är så mycket billigare än att köpa en tub med parfymen redan tillsatt i).
 
Hoppas DU gillade inlägget!
Kramar
NailArtSchool (NAS)
 

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv