Självlysande naglar en en hyfsat ny grej på nagelmarknaden i denna tutorial tänkte jag visar er hur ni kan fixa riktigt snygga självlysande naglar!
 
Det du behöver:
Baslack
Valfritt färgat lack
Självlysande glitter // finns att hitta i vilken hobby affär som helst
 
 
1. Måla ett lager baslack för att skydda dina naglar // Essie All In One Base.
2. Måla sedan ett lager av önskad färg // VivaLaDiva West Palm Beach. 
3. Vi andra lagret av samma färg låter du inte lagret torka helt utan medans lacket är vått häll då det självlysande glittret på nageln. Se till att du har papper under så att du sedan kan hälla tillbaka det överflödiga glittert i burken.
4. Tryck nu lätt ner glittret i nageln.
Du kan välja att göra glittret på en nagel eller alla.
 
Angående topplack, så testade jag det och tyckte att det förstörde den självlysande effekten.
 
Jag fick inte till några bra bilder i mörkret så att jag kunde visa er hur mycket det verkligen lyste men lita på mig när jag säger att den LYSTE!!!
 
Hoppas du gillade denna spännade manikyr!
Kramar
NailArtSchool
 

1 kommentarer

Anonym

01 Aug 2014 17:01

Jag visste inte att deras nagellack hade namn

Svar: Om du menar VivaLaDiva så tror jag alltid deras nagellack haft namn men då har det inte publicerats på flaskan och jag tror precis de har börjat med det. Kram!
NailArtSchool

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv