Hej!
Vi börjar nu närma oss alla hjärtans dag och vem vill inte ha fina naglar då?
Nu kommer jag att dela med mig av en riktigt hjärtlig design.
 
1. Applicera ett baslack.
 
2. Applicera ett ljusrosa lack. Min absoluta favorit kommer ifrån VivaLaDiva och heter West Palm Beach #118.
3. Använd en dottingtool och ett vitt lack och gör vita prickar i formen av ett hjärta.
4. Fyll nu i det ihåliga hjärtat och applicera ett baslack.
Nu är du klar! 
 
Som ni ser är detta en superenkel design men det kommer att komma en ännu enklare alla hjärtans dag design snart!
 
Hoppas Du gillade designen!
Kramar
NailArtSchool
 
Och ursäkta mig för headern en mycket bättre är på väg!
Dagens, Design, Naglar, VivaLaDiva,

3 kommentarer

Anonym

30 Jan 2014 17:02

Såå söta! Kommer aldrig sluta läsa din blogg den e bäst!

C

30 Jan 2014 22:23

Urgullig design. Kommer det fler hjärtliga designer innan 14 februari? ❤️💕

Bibbi

31 Jan 2014 19:50

Oh, så fräsch, man blir ju så glad av Dina tips ! Jag är så inspirerad och väntar med spänning på nästa design! Tack!💞👏💓

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv