Hej!
Jag har fått flera kommentarer om hur stort utbud av nagellack man måste ha för att göra vissa av mina designer och visst jag har samlat på mig en stor kollektion. Men idag tänkte jag visa er mina förslag till det perfekta startarkitet som du sedan kan utveckla.
 
Nudes: Ett riktigt måste i ett startkit är ett naturligt lack eftersom de passar till ALLT. Vissa av de naturliga lacken är heltäckande och vissa genomskinliga. Jag har här gett er fyra olika alternativ. Från vänster-höger.
VLD Vintage: Ett nude lack med en beige underton, fungerar som både genomskinligt och täckande!
OPI Bubble Bath: Ett genomskinligt beige/rosa lack, min favorit.
VLD West palm beach: Ett heltäckande nude rosa lack.
CG Innocence: Ett genomskinligt lack med rosa underton.
Svart: Som ni ser har jag inte så många olika alternativ men ingenting slår ett bra svart lack!
Svart använder jag till så många olika designer på sååå många olika sätt.
CG Liquid leather: Ett riktigt bra svart lack helt enkelt.
Vitt: Nu när vi har svart måste vi ju också ha vitt, vitt är nog de lack jag går igenom snabbast.
Jag tror inte jag behöver säga mer än att vitt är vitt och det behövs. Fr vänster-höger
Claudia White tip: Ett super billigt vitt lack som fungerar.
Mavala White: Detta är mitt absoluta favorit vita nagellack eftersom det täcker på endast 1 lager, jag vet inte hur många av dessa flaskor jag har gått igenom.
OPI Alpine snow: Ett annat riktigt bra vitt lack!
Rosa: Rosa är en sån färg som jag tycker passar när som helst var som helst, självklart vet jag att alla inte tycker lika och då går det lika bra att ta din favoritfärg. Fr vänster-höger
Essie Boom boom room: Perfekta neonrosa barbie färgen!!!!
OPI Shorts story: Rosa lack med blå/lila underton.
Essie Status symbol: Varmt rosa lack.
Glitter: Jag vet att det är vldigt många som köper heltäckande glitter men enligt mig är inte de dom bästa lacken att börja med, jag ser mig mycket oftare använda de glittriga lacken med genomskinlig bas. Fr, vänster-höger
VLD Blackout: Stora silverglitter och små svarta.
VLD Starlight express: Stora och små röda glitter.
VLD A million: Guldiga glitter flakes.
 
Detta var alltså mina bästa tips till ett startkit!
Läs hela mitt inlägg om VLD lacken HÄR! 
Hoppas DU gillade inlägget!
Kramar
NailArtSchool

4 kommentarer

Anonym

30 Jan 2014 17:06

VivaLaDiva är mitt favoritmärke!

Lisen

30 Jan 2014 17:06

Tack för inlägget!

C

30 Jan 2014 22:22

Tack för fin, fina tips! 💅😘

Bibbi

31 Jan 2014 20:02

Tack för proffsig info! Jag ska just komplettera mitt innehav av lack! Uppskattar verkligen Din blogg! Tack för härlig inspiration!,👍 💅

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv