Hej!
Var nyss och köpte lite nya lack. För jag har ju så lite, NOT. Nej, men i alla fall så var jag och köpte lite nya saker och tänkte visa dom för er!
 
Först ett nytt Seche Vite topcoat för jag har inte haft något som gått att använda utan det har tagit slut och blivit kladdigt. Men jag har faktiskt haft väldigt svårt att klara mig utan det här och jag är så glad att jag har ett nytt!!!!
Också två stycken nya China Glaze. Jag gillar verkligen deras lack mycket!
Och sist men inte minst 3 stycken Dependlack, Ett i en rosa men världens finaste blåa glitter i, en naturlig pärlemor och en i en korallig färg to die for! Jag har även på mig det koralliga så jag visade det!
Det var allt för detta inlägget hoppas ni gillar det!
Kramar
NailArtSchool (NAS)
China Glaze, Dagens, Depend, Färglatt!, Haul, Lösnaglar, Naglar, Nytt, Seche,

4 kommentarer

Emelie

26 May 2013 22:54

SNygg färg på naglarna! ;)

Svar: Ja eller hur!
NailArtSchool

Isabell Lundqvist

27 May 2013 14:33

åh vad fina :)

Elionia

28 May 2013 19:11

va fint! :)

Anonym

10 Jun 2013 10:13

Älskar färgen på den sista bilden! :)

Kommentera

Publiceras ej

Arkiv